[O1] Zakodowane kluczyki nie działają, brak podwójnego ryglo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krzycho-63
    Rider
    • 2007
    • 628
    • Superb II (3T4)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Zamieszczone przez EdKris
    Dziś przyszedł moduł. Oczywiście kluczyki dodałem, w blokach pomiarowych są widoczne.

    Niestety ten sam problem, takie same objawy.

    Teraz nie wiem, czy drugi moduł jest tak samo uszkodzony jak pierwszy, czy coś innego jest uszkodzone, czy też może myszy jakieś kable zjadły....
    Prawdopodobnie masz coś podłączone co podaje napięcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki-najczęściej jest to radio(jeżeli jest nie fabryczne).Zacznij od tego.Komfort wtedy nie zadziała bo ma podanego + blokującego ryglowanie.
    Skoda Superb II Ambition
    2.0 TDI CR 170 KM

    https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

    Komentarz

    • EdKris
      Drive
      • 2010
      • 40

      #27
      Problem z głowy !!!

      Problem rozwiązany, a właściwie sam się rozwiązał, ale nie wiem jak.

      Po tym, jak zainstalowałem kupiony moduł, wszystko poustawiałem, jak pisałem, nic się nie zmieniło. Poszedłem do auta ok. 2 godziny później i przypadkiem nacisnąłem przycisk pilota. I tu kompletne zaskoczenie - DZIAŁA. Zadowolony, ale i zaciekawiony zarazem, zmieniłem na swój "uszkodzony" moduł i....... TEŻ DZIAŁA!!!

      No to zadowolony skręcam wszystko do przysłowiowej "kupy". Zbieram majdan, chce zamknąć auto z pilota i... NIE DZIAŁA. Już nie wiedziałem co o tym myśleć. Zostawiłem temat na następny dzień. Rano przychodzę i wszystko znów działało jak należy i działa do tej pory.

      Myślałem, że może przy skręcaniu jakieś kable poruszyłem i dlatego przestało działać. Ale przez noc auto nie ruszane, później jeżdżone kilkukrotnie i działa do teraz.

      Może moduł musiał się jakoś dogadać z "komputerem głównym", albo się namyśleć i przetrawić to na trzeźwo :twisted:

      Najważniejsze, że działa i problem z głowy. Wszystkim dziękuję za pomoc.
      O1 SLX AHF

      Komentarz

      • 4tech
        RS
        • 2008
        • 4199
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #28
        EdKris, problem prawdopodobnie powróci. :|
        Świetna wiadomość, że zaczął trybić, ale coś jest nie tak, skoro sam z siebie zaczął działać, przestał i znów zaczął :roll:

        Na pewno musisz zrobić przegląd instalacji - przetarte kable, zaśniedziałe wtyki, złamane przewody, itp...

        Nie mniej, faktycznie to wielkie ułatwienie kiedy fura otwiera i zamyka się z pilota
        O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
        Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
        Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

        Komentarz

        • TomekKR
          Classic
          • 2012
          • 8

          #29
          Witam.
          Mam podobny problem spowodowany rozładowaniem akumulatora - auto stało tak przez ok tydzień. Teraz nie rygluje mi zamków(można otworzyć wszystkie drzwi od środka) - nie miga dioda, nie zapala się lampka wewnętrzna po wyłączeniu zapłonu, nie ma sygnału dźwiękowego po otwarciu drzwi kierowcy z zapalonymi światłami, nie domykają się szyby po przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji zamykania.
          Czy istnieje jeden powód na problem mój i kolegi EdKrisa?
          Tomek

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #30
            TomekKR, alarm masz?
            Może tylko kwestia zaprogramowania...
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #31
              TomekKR, po sprawdzaj bezpieczniki na początek.
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #32
                Sprawdź czy działa centralny z kluczyka
                baterie od pilota
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • TomekKR
                  Classic
                  • 2012
                  • 8

                  #33
                  4tech,Chcąc zaadaptować nowe funkcje miałem dostepna tylko domykanie szyb po zgaszeniu auta. Czy jest inny sposób na zaprogramowanie modułu?
                  Nie mam alarmu, zamykanie tylko z kluczyka. Bezpieczniki też ok. Które w ogóle bezpieczniki są odpowiedzialne za działanie funkcji modułu komf?
                  Tomek

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #34
                    TomekKR, http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/81
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    • TomekKR
                      Classic
                      • 2012
                      • 8

                      #35
                      Problem rozwiązany!! Dziękuję koledze tomus7 za słuszny trop. Należy Ci sie za to duże zimne piwo!
                      Otóż powodem było radio, które miałem podpięte na stałe pod napięciem - centralny się nie ryglował w trybie "safe", bo myślał że ktoś jest w środku, a przez to nie działały inne przydatne funkcje. Wcześniej miałem problem z usypianiem modułu komfortu-to właśnie przez to rozładowało mi akumulator (powodem były popękane przewody w osłonie gumowej drzwi kierowcy). Ale teraz wypiąłem bezpiecznik od radia i wszystko wróciło do normy. Z mojej strony temat zakończony, o ile koledze EdKris to pomoże rozwiązać jego temat, który założył.
                      Tomek

                      Komentarz

                      Pracuję...